Daisypath Anniversary Years Ticker

About Me

My photo
Isteri kesayangan En.Lokman dan ibu yang anggun kepada 6 orang cahayamata,4 lelaki dan 2 perempuan.

FOLLOWER KESAYANGAN KU

Monday, June 29, 2009

LANGSIR CORAK BUNGA VANTAGE.

Salam,

Bertemu kembali, sorry yerk aku tak punya manyak masa sekarang nih. Hari ni aku tepek langsir pattern ni pulak hasil idea aku sendirik, tempahan langsir untuk pattern yang dah aku tepek kat sini aku tak akan tepek lagi walaupun berlainan coraknya.

Cantikkan coraknya, aku sukeee bunga vantage tu digabungkan dengan kain kosong pink nampak romantik gitu. Kalau nak gabungkan dengan kain kosong maroon pun boleh jugak tapi yang pink ni lagi nampak lembut gitu, kan......

Layan patternnya ok.............. woww......weeeeeeeeeiiiiiiitttttttttttttttttt.....




Semua pattern yang kat atas tu kepunyaan orang jauh, kat pahang nun. Kain dan eksesorinya dia serahkan pada aku untuk membelinya, pattern pun ikut suke hati aku jugak.........

Takpelah aku pun senang nengok customer sukee dengan setiap hasil jemari ku ini,ekekekekkk.
Aku pun sukee juga nengok rumah orang cantik berseri-seri,hi hi.................tak gitu....

wokeylah aku nak buat keje lagi nih, nanti aku datang lagik jika ada masa terluang untuk melepaskan rindu pada korang semua.

Daaaaaaaaa................................

9 comments:

  1. nak tempah baju kurung pahang.
    Tapi..jauhnya. Huhu

    ReplyDelete
  2. Akak jahit langsir & baju ye.. akak kat mana eh?? Kalau dekat leh je tempah kat akak nnt kan??

    ReplyDelete
  3. KV,
    Pos ajer....tp kalau tak sampai akak tak tau,hi hi....cepat sementara stok masih ada,tapi upah sini tak sama kat tempat kita sebab bahannya mahai skit.

    ReplyDelete
  4. A'ah dik......akak dok Taman pinggiran putra dekat taman Equine.

    ReplyDelete
  5. pandai tol Kak Sal ni menjahit langsir..
    ena nak tempah utk tahun depan leh ihiks..

    ReplyDelete
  6. Ena Qaisya,
    Boleh.....nape lak tahun depan,ini tahun takde bajet ker.....hi hi....

    ReplyDelete
  7. wah.. cantik la kak.. nak tempah gak la.. tapi lain tahun k..

    ReplyDelete